sâmbătă, 14 martie 2015

Acţiuni în Parlament contra legii anti - legionare

Şeful Mişcării Legionare, Şerban Suru:
      Pentru a ne putea spune punctul de vedere asupra legii anti - legionare am luat cu mine în Parlament, în urmă cu aproape un an de zile, mai precis în 04 Iunie 2014, la Comisia Juridică din Camera deputaţilor, pe dl. Marcel Petrişor - preşedintele Federaţiei Foştilor Deţinuţi Politici şi pe d-na Zoe Rădulescu, preşedinta Fundaţiei Luptătorilor din Rezistenţa Armată Comunistă. Am reuşit să vorbim în particular, dar nu în plenul comisiei. La discuţii i-am dat cuvântul, aşa cum era politicos, doamnei Zoe, care a vorbit "la obiect" dar nu la subiect, 40 de minute, apoi a luat cuvântul dl. Petrişor care a vorbit 3 min. şi la final eu, care am vorbit 2 min.  În timpul discuţiilor care s-au lungit nepermis din cauza doamnei Zoe, principalul consilier juridic al Comisiei a fost nevoit să plece.... Totuşi, datorită acestei intervenţii iniţiată şi făcută de mine, s-a reuşit amânarea supunerii la vot a legii antilegionare până astăzi. Fără alte comentarii.... În videoclip, spre final, în prim-plan, din profil: Dl. Marcel Petrişor şi d-na Zoe Rădulescu.
 
Daţi aici: CLICK pentru VIDEOCLIP 

Mai jos un instantaneu-poză din videoclip.


Dl. Marcel Pertişor şi d-na Zoe Rădulescu la Comisia Juridică, în Parlament


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu